diumenge, 26 de febrer del 2012

Benvinguts


Sempre havia pensat que al jubilar-me, tindria temps per recopilar totes les receptes de cuina que sé, moltes de la meva mare, moltes que he llegit i moltes fetes a gust meu. 
L'any passat vaig fer un curset d'introducció a informàtica i ara he pensat que és un bon moment per ficar en ordre totes aquestes receptes i donar-les a conèixer. La cuina per mi sempre ha estat un motiu d’interès, de molt petita ja escoltava amb atenció parlar a la meva mare de plats de cuina que preparava als banquets i celebracions de casaments i comunions, ja que feia de cuinera per a qui la cridava en aquests esdeveniments. 
Per mi el cuinar i presentar un plat a taula és una gran satisfacció. A part de cuinar i portar la casa, he treballat durant 24 anys en una botiga de roba i complements meva. No obstant això, al arribar a casa sempre em venia de gust cuinar.
La meva cuina no és de sofisticacions, és casolana, senzilla i d’aprofitament.
Intentaré cada mes penjar alguna recepta en relació als productes de temporada.
Podeu fer comentaris, preguntes i suggeriments.

Desitjo que sigui del vostre gust i que us agradi.

4 comentaris:

  1. Comentari fet per LANDER
    Me alegro molt que el curset d'informàtica te hagi servit per fer coses com aquestes, em dona ànims y em fa feliç saber que ha servit per alguna cosa, encara que les ganes de fer-ho, son cosa teva! T'envio molts d'ànims per donar a coneixer la nostra cuina a tot el mon, de ben segur que tots els xertolins/es ens sentirem identificats i orgullosos amb aquestes receptes, que formen par de la nostra cultura i de la nostra vida, senzilla i d'aprofitament com tu dius, peró extremadament satisftactoria!

    ResponElimina
  2. BEnvinguda Geno!
    Gràcies per posar-te en contacte amb nosaltres! Ja estàs incorporada a la Gastrosfera! :-)
    I m'agrada molt això de la cuina casolona, sense pretensions i d'identitat!

    Salut! :-)

    ResponElimina
  3. Gràcies per aquestes paraules i ENDAVANT amb la tasca que esteu portant.

    Salutacions.

    ResponElimina
  4. L'he sentida al Tàpies variades i sempre m'han semblat molt bé les seves receptes.
    Gràcies per compartir-les al Blog-

    ResponElimina